♔genap setahun :) ♔
Sunday 19 January 2014 | 18:10 | 0 love drops
bismilahh ,
 alhamdulilah . genap jugak aku dengan dia setahun .. amin .
aku harap hubungn kau dengan dia sampai ke jinjang pelamin , amin ..

aku teringt lagi time dye mintak couple dengan aku ,
time uh hari jumaat , malm seblom aku balik umah , & dah hbis keje dalam kol 10 ,
time uh hujan lebat sangt , ptg seblom uh dye ade ckp ,hbis keje dye , dye nak dtg tesco ..
tibe2 hujan lebat sangt , dye xjdik dtg , 1.sebb ayah dye ambik dye , 2.hujan lebat sangt , kesian lak t kena hujan , dye pun mintak couple dengan aku , mle2 tu segan la gakk , tpi lame2 aku terima dye walaupun ade ase syg kat ex aku , huhu
dye tetap sabr menanti aku , dye xpernh putus ase buat aku ketawa , buat aq senyum .. tq abg ~
walaupun xhensem tapi dye tetap didalm hati aku , dye sweet sangt , aku suka klu dye soh aku dodoikan dye tido. huhu ... sore dye sweet sangt laaa . aq ske layan kepala dye yang giler2 , aku harp sangt dye yang terakhir dalm hidup aku , restu famli aku da dapat , alhamdulilah ..

18/1/2014
nice day yesterday :D
sambut besday ibu ,
best tgok ibu makn properity buger mcd , ibu teringin sangt :D akhirnyer aku dan dia tunaikan .. alhamdulilah ..
best jalan2 dengan dia semalm .
happy jee .,
dye belnje aiskrim , bnykkk ! sedap sangt .. :D
aku habiskan sorg jee .. yummy :P
tq abgg ~

sampai snie je laa coretan aku .. tq abg sebb hadir dalam hidup syg selma 1 thun nieee .. tq jugak sygkan syg .. tq sebb happy kan syg , buat syg gelak , tqsm syagg :D





Hearts, Puteri Nur Fatihah :)

♥ Past


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com