♔kisahh akuu :)♔
Tuesday, 9 July 2013 | 20:27 | 0 love drops

salamm :)
lame tak updte kan , hehe , ak pun da mle smbung beljar.... aku updte nie pun atas permintaan gemuk aku , dye nak bce isi hati aku , :) weee ~ sayang dyeee :) 

nak cter aku gn dye bila da 5 bulan nie....
 
aku dekat rumsis =)

aku suke mke dye mcm nie comeyy lahh sayanggg :)

dye pkai bju melayuu , argghhh ! sweet sangtt :)

akuu time lepak gn dyee ~ 

selama 5 bulan nie mcm2 yang berlaku dekat hubgn aku gn dye , 
tpi kitaorng still okeyy sampai sekrngg , 
bergaduh uh adat lah kan , 
tpi best ape gaduh2 gn dyee , 
bila dye merajuk , aq yang merajuk balikk , 
hehehe , aku suka dye pujuk akuu ~
dye sorng je yang pndai buat aku kontrol marah aku , 
dye pndai hepikan akuu biler aku sedihh , 
dye ske buat aku gelak gn dye , 
bila tak dengar suare dye . 
aku rinduu sesangtt !! 
aku ske dye dodoikan aku tidorrr ... 
bestt sangttt , 
aku ske tgok dye merajukk , 
comeyy sangtt , geramm aku tgkkk... 
gemokkk , sayangg gemukkk !

aku berharap 1 hri dye adelah jodoh akuu.. 
aku berharap dye adelah bakal imam aku... 
aku berharap dye adelahh yang terindah untuk akuu .. 

YA ALLAHH , jika dye adelah jodoh akuu , 
tolong jodohkan aku dengan dye ya ALLAH , 
aku tkot kehingan dye.... 
aminyarabalalamin :) 

b , sayang sayangg sangt b , 
sayang berharap suatu 1 ti b dapat bhagie kan sayng , 
b , tolong jgn mengatal gn orng lain k sayangg :) 
syang tak nak kehilgn b , 

sayang percye gn b , 
tolong lahh jgn meragui kpercyaan sayang kat b k , 
sayg berdoa moga cinta kita direstui oleh keluarga kita , 


b sayang hrap kenagn kita simpan tuk dijadikan mengubat rindu kitaa yee ~
sayang kan ingt sume kenangan kita k , 
sayang mintak maap kalu sayang ade salah gn b yee , 
b thnx sangt yee , 
layan kerenah sayang selama 5 bulan nie , 
b pahm sayang , 
b sanggup buat ape saje kat sayang , 
thnx a lot dear :) 

okeyy sampai snie je :) 
hope dye bace okeyy :) 

AFIQ SHAZUWAN SAYA SAYANG AWAKK :) 

aSSALAMMUALAIKOM :) 

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK :)

*POSE JGN TAK POSEE*

Hearts, Puteri Nur Fatihah :)

♥ Past / Future ♥


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com