♔Puteri dan afiq♔
Thursday, 11 April 2013 | 14:10 | 0 love drops
Salamm sume yang sudi bace ! 
hehehe , 
okey aku nak smbg post yang seblom nieyh , 

aku asalnyer bahagie dengan dye , 
memg sweet aku dengan dye , 
tapi selepas dpt keputusan SPM,
aku dengn dye terpkse putus kerana tak direstui oleh ibu dye , 
tapi ,.. 
dye tak snggup nak lepaslkan  aku , 
aku pun da mle sayangkan dye , tk snggup nak lpskan dye , 
dugaan nie , aku terpkse tempuh tuk menguatkan hbgn kami , 
aku sayang dye , 
aku akan buktikan aku bejye dengan dye 1 hri nnti, 
aku dengn dye akan tempuh dugaan nie , 
hmm , 

okey la , dulu memg aku tak ase syang kat dye , 
tak ade angau mcm dye angau kat aku , 
tpi , 
sejak dua menjak nie , aku ase lain sangt , 
tak jumpe dye sekjap je , 
aku da rindu dekat dye , 
ape lagi  2, 3 hri , 
memg tak thn rindu dekat dyee , 
aku da mle ase sayang dekat dye , 
afiqq ! sayang awwkk , <3

kenangan aku dengn dye , 
aku akan simpan baik2 , 
biarlah dijadk kengan kami , 
sekarng kalu cti da tak date same agi..
aku phmm , 
aku harap ibu dye 1 hri t ibu dye paham perasaan dye terhdp aku , 
hmmm , 
dulu cti boley kuar same2 , tgok wayng , karaoke , 
tapi sekrng nak tgk wayang un susahh , 
last sekli kitaorng kuar same , 
time besday dye 14.3
kalu nak karaoke bole time rehat , 
hmm , 
aku nak kekal gn dye , 
aku nak jge hubgn niee , 

biar lah ape jdik aku akn tetap perthn kan hbgn nieyhh , 
walaupun aku akan mengalah 1 hri nti , 
dye ade lah sumber kekuatan aku , 
kami kan berubah kearah yang
 baikk , aku nak dye sorng jejdik imam aku dan bakl ank2 kami, 
aku nak dye setia dengan aku , 
walaupun kami akan berjauhan t , 
bila da smbung belajar , 

afiqq ! awk jgn pernh tgglkan saya okey, saya sayaangg awkk b , 

can u be mine 4ver sayang ??? 

okeyy lahh sampai snie ajee , 
ade mase t aku tulis agi , 
byeee , wsalamm :)) 

afiq shazuwan ILYSM dear :)

Hearts, Puteri Nur Fatihah :)

♥ Past / Future ♥


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com