♔awakkk :'(♔
Friday 25 January 2013 | 20:30 | 0 love drops

salam sumeee :) 

lame tak update blog nie an , 
maklum lah da keje kan , tuh yang sibuk sesangt , 
hmm , da sebulan aku kje , 
amcm tak terasa je , hmm , 
18.1.2013
genap sebulan aku keje , 
aku di TAKEN olehhh 
Afiq Shazuwan , 
dye baikk sangt tapi aku masih tak ade ase sayang kat dye agii , 
tak ade rindu bila jauh , 
bru seminggu aku kple gan dye , 
dye terlalu ambik berat pasal aku , 
tapi .. 
aku rase dye seperti sume kawan2 aku yang care apasl aku , 
hmmm , 
awkkk , itew mintak maap sangt , 
kita tak mmpu nak sayang kan awk lagi , 
mybe kita bukan jodoh awk , 
so saya harap awk jgn terlau berharap pada saya , 
saya tkot awk tak thn dengan pagai saye je , 
awk kenal saya tak sampai seminggu , 
n awk mintk kple , 
saya just berharap dapat bertahn lebih lame dengan relationship kita nie \
even saya still tggu ex kita , 
sowiee awkk :'( 

saya masih tak dapat lupekan dye awkk , 
saya da pernh jnji gn dye , 
akan tggu dye , 
sehingga sekrang saye masih tggu dye ,  
saya sayang dye sesangt awkk , 
awk dengan dye berbeza , 
bukan saya nak bezakan korang , 
tapi dye seorang je yang mampu buat saye hepi dengan telatah dye , 
dye yang mmpu kawal pagai saya nie, 
sebb uh saya sayang dye sangt awkkk :'( 
i'm soooooo sorrriiii :( 

aku keliru dengan keputusan aku , 
aku sayang shahir , aku rindu dye ,,
aku selau mimpi dye , 
aku berharap dye datang dekat aku , 
aku nak dye , 
shahirrrr ! mane kau ?? 
aku rindu kauuu , 
kenape kau tak reply text akuuu ! 
aku syaang kauuu !! 
aku nak kauuuu ~ 
tolong kembali dekat akuuu , 
:'( 


shahirrr ~ 
aku rindu kau ... 
kenape kau da tk reply text akuu ~
aku berharap kau boley terima akuuuu ~

oke lahh , sampi snie je . 
aku da tak than nak ngess , 
wsalam :')


Hearts, Puteri Nur Fatihah :)

♥ Past / Future ♥


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com