♔boleh ke ??!♔
Friday 21 December 2012 | 11:35 | 0 love drops
Assalam ,
sowie la lame tak update blog nieyhh , 
mklum lah da mle kerja kan , 
jadi busy la skit , 
huhuhu ~ 

aku keje jage kedai bahulu dekat tuttt ~~
*rhsie lah , hehehe*
aku jage kedai uh dengan adik angkat mastura , 
*bff aku* 
best la jge dengan dye , 
dye un ajar aku buat bhlu sume , jdi aku da pndai buat skit-2
bkn nk bgga , p da keje kan,,
da 2 hari aku keje , jge gn dye , 
mule2 tuh dye mcm benggang gn aku la jugk kan , 
 da lame2 dye oke gan aku , 
gurau-2 dengan aku , 
happening giler lah aku , 
dye un sporting , 
aku suke kawan dengan dye , 
dye baikk sangt ! 
hari rabu , aku tgok dye buat keje , 
tbe-2 ase mcm lain mcm je , 
tak thu kenape ? 
aku tkot terjatuh cinta dekat dye lorhh , :)
ye lah , dkt 12 jam aku duduk dengan dye , 
mane tak jtuh cinta , kan3.. 
hermmm , aku tkot sangt lahh , 
dye uh adik angkt bff aku , 
t ape kata bff aku lak , 
aku tak na khianat bff aku , 
mcm ane nak hapuskan perasaan tuh , 
padahal semlam tak jumpe dye un , 
aku dah terasa boring teramat tnpe dye , !
masuk hari nieyh da 2 hari tak jumpe dye , 
ye lah semalam dye cti , hari aku pulak cti , 
esok je lh dapat jumpe dye~ 
nak lepaskan rindu esookk dekat dyee , 
pandang dye puas2 , heheh :) 

k lah , aku nak out , 
kunk ape lagi aku mengarut nieyhh ! 
hehehe , 
wslam ~ 

MISS HIM :* <3

Hearts, Puteri Nur Fatihah :)

♥ Past / Future ♥


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com